marți, 23 decembrie 2008

De la fata locului

Desi imi doresc mult sa ajung jurnalist sportiv, n-am cum sa-mi neg simnpatia pentru RAPID! Ar fi o blasfemie practic, drept pentru care va impartasesc impresiile mele de pe stadion. Pentru ca am fost la vreo 50 de meciuri in viata mea (Bacau, Giulesti, Ghencea, Stefan cel Mare si Lia Manoliu), nu vreau sa le insir pe toate, ci sa ma concentrez asupra celui din urma - pana acum - Rapid - Vaslui 2:2.

Am inghetat de frig, nu-mi mai simteam talpile la sfarsit, si am mai pelcat si trist, dar din tribuna (ma rog, peluza), totul se vede diferit fata de TV. Mi s-a parut un meci bun. In prima repriza: minutl 2, lovitura libera, se indreapta Maftei spre minge - eu am o senzatie de bine - si gooool! (am simtit bine). Mai tarziu, Spadacio face 2-0, si in sfarsit Rapidul pare sa-si fi revenit. Nu stiu cum s-a intamplat, dar de la pauza au iesit doua echipe de asa natura, icnat portile pareau neschimbate: victimele din prima repriza, atacau acum, iar vanatorul devenise vanat... Moldovenii reduc din handicap, relativ repede, dar asta nu-i trezeste pe giulesteni. Ba mai mult, joaca tot mai haotic, dand impresia - cum bine a zis Costy (amicul meu rapidist) - ca "parca a iesit de la cabine Lyon in loc de Vaslui". Inevitabilul s-a produs intr-un final. Prin minutul 89 asa... Speram sa scapam, dar aveam un presentiment opus celui dinainte de golul lui Maftei, iar Burdujan nu a iertat. Cu un sut agonizant care-mi parea rulat cu incetinitorul... "Doamne sa nu intre, Doamne sa nu intre", dar a intrat... si Rapid pierdea doua puncte.

Eram inghetat si trist, dar traiam cu impresia ca am urmarit un meci bun, intre doua echipe competitive. Am ratat si metroul, dar pe jos nu faceam mai mult de 30 minute pana in camera. M-am linistit si a doua zi uitasem dezamagirea. Dar ce sa vad? iarele sportive il catalogau drept meci mediocru. Pai cum asa? Sa fiu eu nebun? - Atunci am realizat ca toate meciurile pe care le-am vazut "live" mi s-au parut daca nu bune, macar alerte. E clar; cand estia colo, langa iarba, nu poti sa te plictisesti. Nu are cum un telespectator sa simta meciul precum o face un spectator...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu